[[{„value“:“
Herní duo Cloak & Dagger suverénně vede žebříčky popularity v Marvel Rivals, přesto tým NetEase překvapivě oznámil, že jim v příští aktualizaci výrazně zvýší schopnosti přímého léčení.
Oblíbené duo Cloak & Dagger dostane překvapivou posilu
Cloak & Dagger, ikonické duo z oblíbené týmové hry Marvel Rivals, se těší mimořádné popularitě již od samotného vydání první sezóny. Navzdory jejich dlouhodobě vysoké oblíbenosti, kterou podle specializovaných webů RivalsMeta a RivalsTracker potvrzuje přes 50% zastoupení v kompetitivních zápasech, se studio NetEase rozhodlo udělat poněkud překvapivý krok – posílit schopnost přímého léčení jejich hlavního útoku. Změna tak vzbudila bouřlivou diskusi, protože řada hráčů se domnívá, že Cloak & Dagger jsou již nyní dostatečně silní.
Konkrétně jde o výrazné navýšení efektivity jejich primárního útoku Cloak & Dagger’s Time of Need – direct healing, kde se přímé léčení cílového hráče zvýší z původních 10 bodů na 16. Aby však nedošlo k absolutní dominanci tohoto dua v léčbě celého týmu, rozhodli se vývojáři mírně snížit hodnotu plošného léčení u sekundárního efektu tohoto útoku z 18 na 16. Přesto jde jednoznačně o posílení individuálního léčení, které z Cloak & Dagger udělá ještě atraktivnější volbu při hře v týmech s jasně definovanou strategií.
Podle názoru vývojářů jde hlavně o to, aby se schopnosti Cloak & Dagger ještě výrazněji specializovaly na podporu jednotlivých spojenců. Díky této změně se hráči mohou zaměřit na cílenou podporu klíčových spojenců během kritických momentů zápasů.
Obrázek: marvelrivals.com
Zdroj: Gamers Generation„}]]